zondag 5 november 2017

Twee maanden later

En dan ineens zijn er alweer twee maanden voorbij sinds mijn laatste blog!

Twee maanden waarin veel gebeurd is. Zo staat mijn contract op losse schroeven omdat het leerlingaantal op onze school afneemt. Er is nog wel hoop maar het zorgt ook voor een zekere mate van stress, te meer omdat ik echt van mijn werk hou.

Dit weekend hebben we de keuken weggehaald en is dan eindelijk de verbouwing begonnen voor de nieuwe keuken. We zijn er nog niet, de komende week wordt alles aangelegd, zoals elektra etc. We gaan over op inductie koken, omdat dat toch de toekomst schijnt te hebben. De afgelopen week sloeg de twijfel toe.....zijn alle apparaten wel op de juiste plek, had ik toch niet beter een combi-magnetron naast de gewone oven kunnen bestellen in plaats van een gewone magnetron. Mijn collega zei dat je alles ziet op een granieten werkblad, had ik dan toch voor een ander werkblad moeten kiezen en ga zo maar door.
Van dat twijfelen heb ik eigenlijk altijd last van gehad, met mijn huis, met mijn werk eigenlijk met alles. Ik vind A leuk, maar B is misschien ook wel een goed idee.... maar ach, als de keuken straks staat zal ik er vast wel blij mee zijn.

Doordat er geen keuken is, gingen we gisteren even naar de Chinees en daarna kijken op de markt in Middelburg bij Waterlicht, een tijdelijke lichtshow die erg indrukwekkend was.


Nu zit ik sinds lange tijd weer eens achter mijn bureau om de verzameling van paperassen van de afgelopen maanden op te ruimen en dacht ik aan mijn blog. Daarom een kort berichtje, ik hoop binnenkort meer.
Tijd om beneden op te ruimen, zodat het, ondanks de verbouwing, toch een beetje gezellig blijft in huis.

Tot snel!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten